Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Czasopisma
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Czytelnia Główna - wypożyczalnia (Sokoła 13)
(4)
Autor
Szymanek Violetta
(4)
Adamska Izabela (administracja)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Gatunek
Dane statystyczne
(4)
4 wyniki Filtruj
Czasopismo
W koszyku
1. BAZA DO ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W POLSCE: 1. Infrastruktura szerokopasmowego dostępu do internetu, 2. Wyposażenie gospodarstw domowych w komputery i internet, 3. Wyposażenie przedsiębiorstw w technologie teleinformatyczne, 4. Wyposażenie administracji w technologie teleinformatyczne, 5. Umiejętności informatyczne obywateli, 6. Zaplecze intelektualne dla gospodarki opartej na wiedzy, 7. Sektor teleinformatyczny ; II. WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII TELEINFORMATYCZNYCH W POLSCE: 1. Wykorzystanie komputerów i internetu przez obywateli, 2. Wykorzystanie technologii teleinformatycznych w przedsiębiorstwach, 3. Wykorzystanie technologii teleinformatycznych w administracji ; III. WYBRANE DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE ROZWÓJ SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W POLSCE: 1. Zwiększanie innowacyjności gospodarki w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2. Budowa elektronicznej administracji w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 3. ePUAP w liczbach, 4. Geoportal w liczbach, 5. Nowoczesne spisy powszechne jako wyraz innowacyjności w statystyce publicznej , 6. e-Deklaracje w liczbach, 7. e-Zdrowie, 8. Przestępczość komputerowa, 9. "Cyfrowy Urząd 2" - projekt administracji rządowej województwa podlaskiego ; IV. TABELE UZUPEŁNIAJĄCE: 1. Wskaźniki realizacji Europejskiej Agendy Cyfrowej, 2. Główne wskaźniki społeczeństwa informacyjnego - Polska na tle UE, 3. Regularne korzystanie z internetu w grupach zagrożonych wykluczeniem cyfrowym w 2010 r., 4. Wydatki na technologie informatyczne w krajach UE.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101301 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
CZŁOWIEK - CEL STRATEGICZNY: PRZYSPIESZENIE ROZWOJU KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO I SPOŁECZNEGO POLAKÓW DZIĘKI WYKORZYSTANIU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH: Cel 1. Podniesienie poziomu motywacji, świadomości, wiedzy oraz umiejętności w zakresie wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 2. Podniesienie poziomu i dostępności edukacji (od przedszkola do uczelni wyższej) oraz upowszechnienie zasady nauki przez całe życie poprzez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 3. Dopasowanie oferty edukacyjnej do wymagań rynku pracy, którego istotnym elementem są technologie informacyjne i komunikacyjne, Cel. 4. Podniesienie poczucia bezpieczeństwa w społeczeństwie przez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 5. Zwiększenie aktywności społecznej, kulturalnej i politycznej Polaków poprzez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 6. Zwiększenie efektywnej ekonomicznie, bezpiecznej i zorientowanej na przyszłe potrzeby Polaków infrastruktury technologii informacyjnych i komunikacyjnych, niezbędnej do rozwoju polskiego społeczeństwa informacyjnego ; GOSPODARKA - CEL STRATEGICZNY: WZROST EFEKTYWNOŚCI, INNOWACYJNOŚCI I KONKURENCYJNOŚCI FIRM, A TYM SAMYM POLSKIEJ GOSPODARKI NA GLOBALNYM RYNKU ORAZ UŁATWIENIE KOMUNIKACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZY FIRMAMI DZIĘKI WYKORZYSTANIU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH: Cel. 1. Podniesienie zdolności tworzenia przez ośrodki naukowo-badawcze innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych przez podmioty gospodarcze, Cel. 2. Stworzenie warunków sprzyjających rozwojowi sektora technologii informacyjnych i komunikacyjnych oraz e-usług w Polsce, Cel. 3. Zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności polskich przedsiębiorstw poprzez stworzenie warunków do pełniejszego wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych ; PAŃSTWO - CEL STRATEGICZNY: WZROST DOSTĘPNOŚCI I EFEKTYWNOŚCI USŁUG ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ PRZEZ WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH DO PRZEBUDOWY PROCESÓW WEWNĘTRZNYCH ADMINISTRACJI I SPOSOBU ŚWIADCZENIA USŁUG: Cel. 1. Udostępnienie szerokiego zakresu usług administracji publicznej świadczonych drogą elektroniczną, Cel. 2. Podniesienie efektywności administracji publicznej dzięki szerokiemu wykorzystaniu zestandaryzowanych i interoperacyjnych rozwiązań informatycznych, Cel. 3. Udostępnienie obywatelom oraz firmom i samorządom danych z rejestrów referencyjnych oraz innych informacji sektora publicznego, w celu ich wykorzystania na rzecz rozbudowy ofert treści i usług, Cel. 4. Wsparcie rozwoju usług o zasięgu paneuropejskim oraz wzajemnego uznawania rozwiązań i narzędzi teleinformatycznych ; STAN ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W WOJEWÓDZTWACH ; WYBRANE DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE ROZWÓJ SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W OBSZARACH CZŁOWIEK - GOSPODARKA - PAŃSTWO: Centrum Projektów Informatycznych - ePUAP niezbędny, Główny Urząd Statystyczny - Portal Geostatystyczny jako nowoczesne narzędzie do udostępniania wyników badań, Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia - e-Zdrowie, Ministerstwo Sprawiedliwości, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Przestępczość komputerowa - opracowanie na podstawie informacji Komendy Głównej Policji, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. E-usługi w obszarach: Praca, Zabezpieczenie społeczne i Rodzina.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-101302 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
CZŁOWIEK - CEL STRATEGICZNY: PRZYSPIESZENIE ROZWOJU KAPITAŁU INTELEKTUALNEGO I SPOŁECZNEGO POLAKÓW DZIĘKI WYKORZYSTANIU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH: Cel 1. Podniesienie poziomu motywacji, świadomości, wiedzy oraz umiejętności w zakresie wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 2. Podniesienie poziomu i dostępności edukacji (od przedszkola do uczelni wyższej) oraz upowszechnienie zasady nauki przez całe życie poprzez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 3. Dopasowanie oferty edukacyjnej do wymagań rynku pracy, którego istotnym elementem są technologie informacyjne i komunikacyjne, Cel. 4. Podniesienie poczucia bezpieczeństwa w społeczeństwie przez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 5. Zwiększenie aktywności społecznej, kulturalnej i politycznej Polaków poprzez wykorzystanie technologii informacyjnych i komunikacyjnych, Cel. 6. Zwiększenie efektywnej ekonomicznie, bezpiecznej i zorientowanej na przyszłe potrzeby Polaków infrastruktury technologii informacyjnych i komunikacyjnych, niezbędnej do rozwoju polskiego społeczeństwa informacyjnego ; GOSPODARKA - CEL STRATEGICZNY: WZROST EFEKTYWNOŚCI, INNOWACYJNOŚCI I KONKURENCYJNOŚCI FIRM, A TYM SAMYM POLSKIEJ GOSPODARKI NA GLOBALNYM RYNKU ORAZ UŁATWIENIE KOMUNIKACJI I WSPÓŁPRACY MIĘDZY FIRMAMI DZIĘKI WYKORZYSTANIU TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH: Cel. 1. Podniesienie zdolności tworzenia przez ośrodki naukowo-badawcze innowacyjnych rozwiązań wykorzystywanych przez podmioty gospodarcze, Cel. 2. Stworzenie warunków sprzyjających rozwojowi sektora technologii informacyjnych i komunikacyjnych oraz e-usług w Polsce, Cel. 3. Zwiększenie konkurencyjności i innowacyjności polskich przedsiębiorstw poprzez stworzenie warunków do pełniejszego wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych ; PAŃSTWO - CEL STRATEGICZNY: WZROST DOSTĘPNOŚCI I EFEKTYWNOŚCI USŁUG ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ PRZEZ WYKORZYSTANIE TECHNOLOGII INFORMACYJNYCH I KOMUNIKACYJNYCH DO PRZEBUDOWY PROCESÓW WEWNĘTRZNYCH ADMINISTRACJI I SPOSOBU ŚWIADCZENIA USŁUG: Cel. 1. Udostępnienie szerokiego zakresu usług administracji publicznej świadczonych drogą elektroniczną, Cel. 2. Podniesienie efektywności administracji publicznej dzięki szerokiemu wykorzystaniu zestandaryzowanych i interoperacyjnych rozwiązań informatycznych, Cel. 3. Udostępnienie obywatelom oraz firmom i samorządom danych z rejestrów referencyjnych oraz innych informacji sektora publicznego, w celu ich wykorzystania na rzecz rozbudowy oferty treści i usług, Cel. 4. Wsparcie rozwoju usług o zasięgu paneuropejskim oraz wzajemnego uznawania rozwiązań i narzędzi teleinformatycznych ; STAN ROZWOJU SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W WOJEWÓDZTWACH ; WYBRANE DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE ROZWÓJ SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W OBSZARACH CZŁOWIEK - GOSPODARKA - PAŃSTWO: Zwiększanie innowacyjności gospodarki w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Budowa elektronicznej administracji w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Sytuacje życiowe. Przewodnik po działalności gospodarczej, E-administracja w budowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-102248 (1 egz.)
Czasopismo
W koszyku
1. Wskaźnik DESI ; 2. Łączność ; 3. Kapitał ludzki ; 4. Korzystanie z internetu ; 5. Integracja technologii cyfrowych w przedsiębiorstwach ; 6. Cyfrowe usługi publiczne ; 7. Wskaźniki rozwoju społeczeństwa informacyjnego w województwach ; 8. Wybrane zagadnienia rozwoju społeczeństwa informacyjnego ; 9. Wskaźniki i cele rozwoju społeczeństwa informacyjnego w dokumentach strategicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-103400 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej